[O2] Utrata mocy - zapala się kontrolka EPC, potem silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dnu
    Classic
    • 2010
    • 15

    [O2] Utrata mocy - zapala się kontrolka EPC, potem silnika.

    Sam na początku miałem regenerować swoją w Jaworznie firma chyba turbotec czy jakoś tak, niedawno mój kolega tam robił swoją z vectry c 2,2 dti zapłacił ponad 1500zł ale śmiga jak nówka, tylko cena mnie zniechęciła bo za 1600 mogłem mieć nówkę z AHF garetta. Moją jak wyjmę to kierownice pójdą do piaskowania i wtedy ją sprzedam ,więc kilka groszy wpadnie z powrotem do kieszeni. EGR zaślepię to powinien być spokój z kierownicami bo olej nie będzie ją tak syfił.

    [ Dodano: Nie 20 Paź, 13 22:25 ]
    Panowie takie pytanko czy przy wymianie turbawki na arl trzeba coś stroić ? będzie normalnie jeździć bez szkody dla silnika?, bo póki co kasiory na program brak.
    oczywiście wszystko seria.
    PS:tylko nie piszcie to po co wymieniać.
  • ARobert
    Rider
    • 2008
    • 254
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    [O2] Utrata mocy - zapala się kontrolka EPC, potem silnika.

    Ponownie zimową porą dopada mnie taki problem.
    Zapala się kontrolka EPC i auto traci moc. Po ponownym
    odpaleniu kontrolka gaśnie. Czasem oprócz EPC zapali się kontrolka
    silnika i wtedy to już trzeba kasować błędy.
    Auto ma bardzo mały przebieg i nigdy nie była jeszcze czyszczona
    przepustnica.... czy mogą to być problemy z nią związane ?

    fragment logu poniżej

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 06A 906 033 KB
    Component and/or Version: BSE S71 1.6 2V 2228
    Software Coding: 0004071
    Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
    VCID: 69D2BFFA7F23F454
    1 Fault Found

    17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal
    P1542 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame
    T.B. Angle: 13.2°
    T.B. Angle: 6.6°
    Mass Air / Rev.: 152.6 mg/str
    Mass Air / Rev.: 310.7 mg/str

    Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70M.lbl
    Control Module Part Number: 1K0 907 379 AF HW: 1K0 907 379 AF
    Component and/or Version: MABS MK70M 0104
    Software Coding: 0016641
    Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
    VCID: 76E8E4863E9D2BAC
    1 Fault Found

    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory - Intermittent

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      ARobert, uzupełnij sobie profil - zeby było wiadomo o jakie auto chodzi tj jaki silnik, bo nie zawsze bedziesz skanowanie pokazywał.....
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • ARobert
        Rider
        • 2008
        • 254
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Zamieszczone przez piotrek_os
        ARobert, uzupełnij sobie profil - zeby było wiadomo o jakie auto chodzi tj jaki silnik, bo nie zawsze bedziesz skanowanie pokazywał.....
        ..ok.. już uzupełniam.. chyba coś go zjadło bo na pewno był :wink:

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 11003
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          ARobert, to jest błąd czujnika położenia przepustnicy
          wtyczki i wiązka do sprawdzenia, może sam czujnik się wywalił
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • ARobert
            Rider
            • 2008
            • 254
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez krzynol
            ARobert, to jest błąd czujnika położenia przepustnicy
            wtyczki i wiązka do sprawdzenia, może sam czujnik się wywalił
            ..miałem takie problemy z autem dwa lata temu ale wtedy w ASO uzdrowiono auto
            dosłownie w 2 minuty. Skasowano chyba tylko błędy i sytuacja się nie powtórzyła...
            Przy okazji skasowali sporo kasy zainkasowali i tyle było z tej naprawy.
            Teraz problem wrócił. Po godzinie jazdy od kasowania błędów jet to samo.
            Trzeba by chyba zajrzeć do przepustnicy ale przy tej pogodzie na parkingu
            to póki sprawa trudna do realizacji. Może od początku jakiś feler siedzi w tej przepustnicy
            bo w pierwszym roku od zakupu kontrolka EPC lubiła się zapalać w czasie jazdy
            ale ponowny rozruch i było OK.

            Edytuję : Czyżby problem rozwiązany ???

            Wydaje się póki co, że ruszenie wtyczki na przepustnicy zakończyło problem.
            Na wszelki wypadek zapsikałem środkiem do styków i drugi tydzień odkąd problem
            przestał występować. Mam nadzieję, że gdy ewentualnie wróci mróz to też
            będzie wszystko OK.

            Komentarz

            Pracuję...