Sam na początku miałem regenerować swoją w Jaworznie firma chyba turbotec czy jakoś tak, niedawno mój kolega tam robił swoją z vectry c 2,2 dti zapłacił ponad 1500zł ale śmiga jak nówka, tylko cena mnie zniechęciła bo za 1600 mogłem mieć nówkę z AHF garetta. Moją jak wyjmę to kierownice pójdą do piaskowania i wtedy ją sprzedam ,więc kilka groszy wpadnie z powrotem do kieszeni. EGR zaślepię to powinien być spokój z kierownicami bo olej nie będzie ją tak syfił.
[ Dodano: Nie 20 Paź, 13 22:25 ]
Panowie takie pytanko czy przy wymianie turbawki na arl trzeba coś stroić ? będzie normalnie jeździć bez szkody dla silnika?, bo póki co kasiory na program brak.
oczywiście wszystko seria.
PS:tylko nie piszcie to po co wymieniać.
[ Dodano: Nie 20 Paź, 13 22:25 ]
Panowie takie pytanko czy przy wymianie turbawki na arl trzeba coś stroić ? będzie normalnie jeździć bez szkody dla silnika?, bo póki co kasiory na program brak.
oczywiście wszystko seria.
PS:tylko nie piszcie to po co wymieniać.
Komentarz